Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBay, Ann-Helén
dc.contributor.authorBreit, Eric
dc.contributor.authorFossestøl, Knut
dc.contributor.authorGrødem, Anne Skevik
dc.contributor.authorTerum, Lars Inge
dc.date.accessioned2017-05-16T06:19:08Z
dc.date.available2017-05-16T06:19:08Z
dc.date.created2015-06-23T08:53:34Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.isbn978-82-7763-466-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2442525
dc.description.abstractRapporten diskuterer hvordan Nav kan styrkes som en lærende organisasjon. Til grunn for diskusjonen ligger erkjennelsen av at Nav er en stor organisasjon med et svært komplekst oppdrag, noe som gir særlige læringsutfordringer – og læringsmuligheter. Navs utfordringer og muligheter som lærende organisasjon diskuteres med utgangspunkt i innsikt fra Nav-evalueringen, fra forskningen om profesjoner og profesjonsutøvelse, og fra den generelle forskningen om velferdsstaten og velferdstjenestene. Forslagene som presenteres framhever karriereplaner for medarbeiderne, styrking av ledelsen på lokalkontorene, utviklingsarbeid på fylkesnivå, og styrking av direktoratets rolle som fagdirektorat. Rapporten er basert på et notat som ble utarbeidet for en ekspertgruppe som leverte i april 2015.
dc.language.isonob
dc.publisherInstitutt for samfunnsforskning
dc.relation.ispartofRapport - Institutt for samfunnsforskning
dc.relation.ispartofseriesRapport - Institutt for samfunnsforskning
dc.titleNav som lærende organisasjon
dc.typeResearch report
dc.description.versionpublishedVersion
dc.source.pagenumber42
dc.source.issue2015:006
dc.identifier.cristin1250069
cristin.unitcode7437,0,0,0
cristin.unitnameInstitutt for samfunnsforskning
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel